۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی ورزشی در آذربایجان‌غربی اجرایی شد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی بخش ورزش استان در قالب مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور و شهرستانی استاندار در نقاط مختلف استان اجرایی شده است.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی ورزشی در استان اجرایی شده، گفت: از این میزان هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در قالب سفر رئیس‌جمهور بوده و ۸ هزار میلیارد ریال نیز در قالب سفر‌های شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی در شهرستان‌های ۲۰ گانه به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در مرحله‌های مختلف اجرا و تکمیل قرار دارند، اضافه کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، ۲۶ مکان سرپوشیده و ۱۵ مکان روباز اجرایی شده و طی این سال، همه شهرستان‌های استان دارای طرح در حال احداث یا تکمیل هستند.

بیرامی اضافه کرد: در سفر‌های شهرستانی، طرح‌های مختلفی برای شهر‌های استان تعریف و در این خصوص ۱۳۵ مصوبه با ۱۸۱ طرح برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: هم اکنون ده‌ها طرح ملی و استانی در سراسر استان در حال اجرا است و در بحث محرومیت‌زدایی نیز پروژه‌های مختلفی تعریف شد که هم اکنون ۴ طرح در این خصوص افتتاح شده است.

بیرامی در ادامه گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی طی پارسال در ورزش استان با شتاب بیشتری صورت گرفت و بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان اضافه شده یا در حال تکمیل شدن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.