مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمان:

از ورزش قایقرانی حمایت می‌کنم

علیدادی‌سلیمانی گفت: براساس قوانین و ضوابط حاکم بر وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای به توسعه ورزش قایقرانی کمک و از این رشته حمایت می‌کنیم.

حمید علیدادی‌سلیمانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان در دیدار با عرفان امیرخسروی سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان گفت: همواره با رویکرد تعاملی به ورزش نگریسته‌ام و نگاهم به این بخش مثبت بوده است.

وی افزود: بر اساس ضوابط حاکم بر وزارت نیرو که سال‌ها پیش عنوان شده، قایقرانی در سد‌های آب شرب ممنوع است؛ اما از سد‌هایی که مصرفِ آب شرب ندارند، می‌شود برای قایقرانی استفاده کرد.

علیدادی‌سلیمانی خطاب به سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان تصریح کرد: سد جیرفت از سد‌های بزرگ کشور و منطقه جنوب کشور است که می‌توانید برای قایقرانی از آن استفاده کنید.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان با بیان اینکه قایق‌های این ورزش خطری برای آب ندارد، گفت: بنده از این ورزش حمایت می‌کنم و برای توسعه آن، همکاری لازم را انجام خواهم داد.

سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان نیز در این جلسه ضمن تشکر از مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمان گفت: قایق‌های این ورزش، از روغن یا بنزین استفاده نمی‌کنند و هیچ مشکلی برای آب ایجاد نمی‌کنند.

عرفان امیرخسروی افزود: ظرفیت‌های سخت‌افزاری قایقرانی را تا حدی شناسایی کرده‌ایم و این کار ادامه دارد.

وی خطاب به مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان تصریح کرد: نگاهِ ارزشمند و توسعه‌گرایانه شما قطعا اثرات مثبتی به دنبال خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار