آمار‌ها نشان می‌دهد صهیونیست‌ها در سال گذشته میلادی و سال جاری به میزان قابل توجهی در حال ترک فلسطین اشغالی هستند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که در پی جنگ جاری رژیم صهیونیستی در غزه و تنش با جنبش حزب‌الله لبنان و همچنین اعتراضات گسترده در اوایل سال گذشته که به خاطر طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو صورت گرفته بود، شمار زیادی از صهیونیست‌ها برای همیشه سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده‌اند. 

به گزارش تایمز اسرائیل، شمار صهیونیست‌هایی که از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ سرزمین‌های اشغالی را ترک کردند به ترتیب ۳۱ هزار، ۳۸ هزار و ۵۵ هزار نفر بوده است که افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد. 

در همین حال، داده‌های اداره آمار رژیم صهیونیستی از میزان خروج یهودیان در طول سال جاری میلادی عدد ۴۰ هزار و ۴۰۰ نفر را نشان می‌دهد. این در حالی است که هنوز سه ماه به پایان سال ۲۰۲۴ باقی مانده است. 

رژیم صهیونیستی به‌طور فزاینده‌ای نگران روند صعودی خروج صهیونیست‌ها از فلسطین اشغالی است، به‌ویژه در زمانی که حفظ جمعیت را مسئله‌ای جدی برای موجودیت خود می‌داند. 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ماه گذشته در یکی از سخنرانی‌های خود اشاره کرد که وضعیت اسرائیل بسیار شکننده است و به اندازه کافی نیروی نظامی ندارد؛ بنابراین اگر قرار باشد در سه جبهه بجنگد، از بین خواهد رفت.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار