استاندار فارس بر صورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید تاکید کرد و گفت: بزرگترین رسالت ما برای دانش آموزان پرداختن به بعد پرورشی، دینی، اخلاقی و اعتقادی آنان در کنار بعد علمی و آموزشی است.

محمدهادی ایمانیه در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز توانبخشی جانبازان ضایعات نخاعی «سلمان فارسی» خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عزیز را افتخارات کشور دانست و با اشاره به اینکه تک تک جانبازان، الگو و معلم زندگی برای ما هستند، گفت: با توجه به آستانه سال تحصیلی باید یاد کنیم از معلمین و دانش آموزان، دانشجویان و اساتید شهیدی که با خون ارزشمندشان امنیت این کشور را تضمین، تامین و بیمه کردند و به همین سبب است که امروز در شرایطی به سر می‌بریم که نقش ایران عزیز ما در جهان، بسیار برجسته و تعیین کننده است.

استاندار فارس افزود: همواره باید قدردان قطره قطره خون‌های مقدس شهیدان که بر زمین ریخته شد و جانبازان عزیز که اعضا بدن خود را در راه خداوند متعال هدیه کردند و بعضا بیش از آنچه که شهدا چهل سال قبل به شهادت رسیدند، این عزیزان هر روز یکبار به شهادت می‌رسند بود؛ قدردانی مستمر و دائمی ملت از ایشان امری ضروری است کمااینکه اگر ناشکری کنیم و قدر این عزیزان را ندانیم مصداق آیه " لَئِنْ کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ " خواهیم بود.

او با تاکید بر اینکه جانبازان هر روز با سختی دست و پنجه نرم می‌کنند، خواستار بهبود وضعیت ساختمان قدیمی این مجموعه شد و از مجموعه علوم پزشکی شیراز خواست چگونگی تجهیز این ساختمان را با هدف ارائه بیشتر، بهتر و کامل‌تر خدمات مورد نیاز جانبازان، بررسی کند و در ادامه افزود: سعی خواهیم کرد بیمارستان جدید جنت هم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

ایمانیه گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم همین تلاش جمعی را مورد قبول خودش قرار دهد. باید فرهنگ ایثار و شهادت را با زیبایی و سلیقه خوب به نسل جدید منتقل کنیم؛ بزرگترین رسالت ما برای دانش آموزان پرداختن به بعد پرورشی، دینی، اخلاقی و اعتقادی آنان در کنار بعد علمی و آموزشی است.

استاندار فارس افزود: اگر قرار است ایران عزیز ما همچنان سرافراز بماند، باید کاری که جانبازان و ایثارگران و شهدای ما در ایثار و از خودگذشتگی و همت و تلاش انجام دادند را ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار