مشکلات نان‌های صنعتی و حجیم با حضور رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی بررسی شد.

محمد اسماعیل مطلق در این جلسه با بیان اینکه ترویج تولید و مصرف نان‌های صنعتی یکی از اولویت‌ها در برنامه بهبود کیفیت و سلامت نان است، اظهار داشت: نان صنعتی با کسب مجوز‌های بهداشتی به صورت بسته بندی شده و رعایت موازین بهداشتی تولید و در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

وی گفت: با توجه به ذائقه و فرهنگ غذایی مردم نیاز به فرهنگسازی برای استفاده از نان‌هایی است که در کارخانه و به صورت بسته بندی شده تولید می‌شود و اقدامات آموزشی توسط همه واحد‌های مرتبط از جمله صدا و سیما و وزارت بهداشت برای ترویج مصرف نان‌های صنعتی علاوه بر نان‌های سنتی که به صورت تازه و گرم عرضه می‌شود، باید انجام شود. 

رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی همچنین بر ضرورت نظارت بر تولید نان‌های حجیم در واحد‌های صنفی تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح صنف و صنعت باید تلاش کنند که نان سالم‌تر و با ارزش غذایی بالاتر به مردم ارائه شود.

گفتنی است با توجه به پیگیری اجرایی نمودن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه و با هدف دسترسی جامعه به نان سالم و با کیفیت، این نشست با هدف " بررسی مشکلات نان‌های صنعتی و حجیم" با حضور تمامی ذینقشان برگزار شد.

برچسب ها: نان سالم ، نان حجیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار