جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مدرسه شهدای ناصیرات که به اردوگاه آوارگان تبدیل شده بود هدف قرار دادند.

پس از توحش گسترده صهیونیست‌ها در غزه و آواره ساختن ۹۹ درصد از ساکنان این باریکه، بسیاری از غیرنظامیان مجبور به اسکان در ساختمان‌های عمومی همانند مدارس شدند. از این رو، صهیونیست‌ها که هدفی جز تکمیل فرآیند نسل کشی فلسطینیان ندارند به طور گسترده مدارس مملو از غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند. 

به گزارش الجزیره، در جدیدترین موج توحش رژیم صهیونیستی در غزه، ارتش این رژیم بار دیگر یک مدرسه در اردوگاه آوارگان ناصیرات را در مرکز این باریکه بمباران کرد. این مدرسه که شهدای ناصیرات نام دارد اکنون به معنای واقعی به میزبان شهدا تبدیل شد. 

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد: طی این حمله دستکم ۱۶ غیرنظامی از جمله ۴ کودک به شهادت رسیدند. در این مدرسه صد‌ها غیرنظامی ساکن بوده اند و احتمال افزایش شمار شهدا زیاد است. 

ده‌ها مجروح این حمله اکنون به بیمارستان‌های العدوا و شهدای الاقصی منتقل شده اند؛ جایی که کادر درمان به دلیل محدودیت‌های اعمال شده صهیونیست‌ها شاهد فقدان تجهیزات درمانی و دارو هستند. 

شاهدان عینی می‌گویند در حمله به مدرسه شهدای ناصیرات بیش از یک موشک استفاده شد. این مدرسه در نزدیکی بازار پر تردد منطقه بوده است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار