جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:دنیا بداند رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار حذف شود و این پیروزی بزرگتر از پیروزی نظامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران  در مراسم گرامیداشت هفتمین روز خاسپاری سردار نیلفروشان گفت:جهانیان متوجه می‌شوند رژیم صهیونیستی همان رژیم باطل است و این یکی از اثرات خون شهیدان است.

سردار علی فدوی، جهاد در راه خدا را رسالت اصلی شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت دانست و افزود: برای جهاد در راه خدا اول دل می‌رود بعد جسم و نتیجه آن شهادت است بطوریکه شهید نیلفرشان از دل و جان در راه دفاع از اسلام قدم برمی‌داشت و نهایت در راه جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت رسید.

وی گفت: شهید سنوار یک استوره شد بطوریکه با دست قطع شده تا آخرین لحظه در راه مقاوت و اسلام جنگید و می‌دانست بالاترین مقام نزد خدا شهادت است.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم دستور خداوند است و در این راه شهید شدن نزد خداوند اجر بالایی دارد.
سردار  فدوی گفت: جبهه مقاومت در تمام دنیا عزت دارد و درمقابل صهیونیست با کشتار ونسل کشی چهره‌ای کودک کش و وحشی از خود به جهانیان نشان داده است.


وی افزود: همه عالم می‌دانند صهیونیست‌ها به اهدافشان نرسیدند و همچنان برای رسیدن به اهداف شوم خود به هر جنایتی دست می‌زنند.


سردار شهید عباس نیل‌فروشان، ششم مهرماه امسال در حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به همراه «شهید سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله به فیض شهادت نائل آمد.


پیکر شهید نیل‌فروشان ۲۶ مهرماه پس از تشییعی باشکوه و تاریخی در کنار هم‌رزمانش  در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده  شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.