مدیرعامل صدرتامین با اشاره به استقرار دفتر شرکت پارس تامین در زاهدان و جذب نیرو‌های محلی در کارخانه و معدن طلا تفتان گفت: بیش از ۶۰۰ نفر از نیرو‌های بومی در آزمون استخدامی این شرکت کردند.

امیر حسین نادری در نشست ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت توسعه معادن پارس تامین اظهار کرد: اگر بتوانیم زمینه حضور جوانان شایسته سیستان و بلوچستان همانند همین چندسال گذشته در پارس تامین را فراهم و کمک کنیم تا افراد براساس شایستگی تا بالاترین سطح مدیریتی ارتقا یابند، موفق بوده‌ایم.

وی با اشاره به ضرورت توسعه سرمایه انسانی در حوزه صنعت در سیستان و بلوچستان به عملکرد هلدینگ صدرتامین در تعیین استراتژی منابع انسانی بر پایه جذب و آموزش نیرو‌های بومی منطقه اشاره کرد و افزود: ما امروز از عملکرد موفق در تفتان نه برنامه‌های آینده صحبت می‌کنیم.

مدیر عامل صدرتامین گفت: ما به دنبال زمینه سازی برای رشد افراد در سطح جهانی در صنعت معدن هستیم که بتوانیم نه تنها نیاز تفتان و سیستان و بلوچستان، بلکه ایران و منطقه را تامین کنیم و ایمان داریم جوانان شریف ما می‌توانند.

وی با اشاره به استقرار دفتر شرکت پارس تامین در زاهدان و جذب نیرو‌های محلی در کارخانه و معدن، به برگزاری آزمون استخدامی که در شهریور سال ۱۴۰۲ که در سیستان و بلوچستان برگزار شد اشاره کرد و افزود: بیش از ۶۰۰ نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند که از این تعداد بیش از۱۲۰ نفر برای آموزش‌های تخصصی در سطح بین المللی به موته اعزام شدند و نتیجه آن انتقال دانش فنی، حرفه، صنعت و نهادینه کردن آن توسط نیروی انسانی بومی، و بومی‌سازی این دانش در منطقه است.

نادری بیان کرد: ما ابتدای مسیر هستیم و فاز یک به اتمام رسیده و تاکنون با طراحی فرایند جذب و آموزش تخصصی نیرو‌های بومی جذب سرمایه‌انسانی کرده‌ایم و در طرح‌های توسعه‌ای بعدی تا تولید ۱۱تن طلا در افق ۱۴۰۹ به عدد بالایی از اشتغال در منطقه و کشور خواهیم رسید.

شرکت توسعه معادن پارس تامین بازوی اجرایی هلدینگ صدر تامین است که در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان و ایلام پروژه‌های بزرگ صنعتی و معدنی را در دست اجرا دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار