عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدام رژیم صهیونی نقض آشکار منشور سازمان ملل بود.

حسین نقوی حسینی نماینده و عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تعدی رژیم صهیونی به کشورمان گفت: رژیم صهیونی بعد از مدت‌ها تبلیغات گسترده رسانه‌ای مبنی بر اینکه تاسیسات زیربنایی ایران را هدف قرار خواهد داد و انتقام خواهد گرفت، اما عملیات بسیار ناموفق و محدودی را علیه برخی از مناطق و استان‌های کشور انجام داد و ما را به یاد این ضرب المثل انداخت که از قدیم گفتند کوه موش زایید.

رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف‌تر از ادعا‌هایی است که دارد 

وی ادامه داد: این عملیات علی رغم اینکه وزیر امور خارجه آمریکا بلینکن به منطقه آمد تا حمایت برخی از کشور‌های منطقه را از رژیم صهیونیستی فراهم کند تا این عملیات موثر باشد، اما شاهد بودیم که این عملیات دو موضوع را به اثبات رساند؛ اول اینکه اقتدار ایران و پدافند هوایی ایران در منطقه بی نظیر است و علی رغم اینکه این رژیم قبل از عملیات ادعا‌هایی داشت، اما شاهد این بودیم که پدافند هوایی قهرمان ایران ده‌ها برابر کارآمد‌تر از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی عمل کرد و اجازه نداد که رژیم صهیونیستی بتواند اهداف مد نظر خود را به دست بیاورد.  

نقوی حسینی افزود: نکته بعد هم این است که نشان داد که رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف‌تر از ادعا‌هایی است که دارد، زیرا قبل از این عملیات ادعا‌هایی داشت که بسیاری گمان میگردند رژیم صهیونیستی میتواند بر ضد ایران اقدام خسارت باری انجام دهد، اما دیدیم که بسیار عملیات بزدلانه و محدود و غیر کارآمدی را انجام داد.

عملیات رژیم  صهیونی  نقض آشکار منشور سازمان ملل و تجاوز رسمی به خاک ما محسوب می‌شود

این نماینده ادوار تاکید کرد:  این عملیات آثار منطقه‌ای مهمی داشت اول اینکه این اقدام نقض آشکار منشور سازمان ملل متحد است و تجاوز رسمی به خاک کشور ما محسوب میشود و دوم اینکه این عملیات نشان داد که رژیم صهیونیستی اصلا به صلح و ثبات در منطقه اعتقادی ندارد و در پی این است که مسیر صلح و ثبات مسدود شود و اعتقادی هم به آن ندارد.

او ادامه داد: امیدوارم که برخی از کشور‌های منطقه بیشتر مراقبت کنند و بدانند که رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایتکار و تروریست است و پایبند به هیچ یک از قواعد بین المللی نیز نیست. امروز بعد از این عملیات تمام امور کشور ماحتی پرواز‌ها نیز به خوبی در دست انجام است و در حالت عادی قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین شاهدیم ادارات و مدارس ما همه در حال فعالیت هستند و گویا اتفاقی نیفتاده است؛ در حالی که آسمان ایران ما ۸۰ برابر اسرائیل است، اما پدافند جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که به خوبی میتواند امنیت را تامین کند و آرامش و ثبات را در کشور حفظ کند.

نقوی حسنی گفت: یک اتفقی هم در منطقه رخ داد که قابل توجه است و آن هم محکومیت‌های پی در پی کشور‌های منطقه نظیر  عربستان، عمان، پاکستان، امارات، مالزی و.. است که  این امر خودش یک پدیده نوظهور محسوب میشود و در منطقه اتفاقی تازه در حال رخ دادن است که کشور‌ها متوجه جنایتکاری این رژیم میشوند.

خبرنگار: فاطمه تورانلو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
قهرمان را باید تشویق و تقویت عملی کرد البته گزارشی از فضاحت اسراییل را نیز بدهند تا همه دو وجه قدرت و ذلت را ببیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
اگه جواب ندیم که خانواده های بیشتری داغدار میشن.همه ملت نابودی اسرائیل سگ دست نشانده امریکا رو میخوان.درود بر دلاورمردان شجاع ممنون که هستیدما مدیون خون شهدای مدافع وطنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
حالا با این حرفها اتیش را شعله ورتر کنید با همین سنگین نبودن خانواده ها داغدارشدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
حملات اسرائیل مثل شما سنگین نبود . دلیلش تا حدودی همین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
چجوری ۴ نفر شهید شدن که ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۳
خدا قوت دلاور مردان ایرانی
آخرین اخبار