رانندگان تاکسي در لندن روز گذشته مقابل پارلمان انگليس در اين شهر تجمع کرده و با ايجاد راه‌بندان به نحوه برخورد مقامات شهر با رانندگان تاکسي در خلال بازيهاي المپيک سال 2012 اعتراض کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي؛ حدود 200 راننده تاکسي در لندن حرکت خودروهايشان را در مسير ويژه خودروهاي المپيک در اين شهر را خواستار شده اند.

مقامات شهر موجب کاهش درآمد آنها مي شود.

تاکنون نمايندگان تاکسي داران لندن سه بار با مسئولان حمل ونقل اين شهر گفتگو کرده اند که  اين گفتگوها بي حاصل بوده است. انها مي خواهند حرکت تاکسي ها در تمام مسيرها مجاز و آزاد اعلام شود.

با اتخاذ تدابير مقامات حمل ونقل لندن چهل درصد از درآمد آنها کاسته مي شود و از طرف ديگر دسترسي مردم به بيمارستانها و رستورانها و يا محل کارشان مشکل تر از هميشه خواهد شد، بنابراين آنچه مقامات شهر لندن تصميم  گرفته اند نوعي جلوگيري و ايجاد اخلال در امور روزانه مردم ساکن پايتخت انگليس است.

بوريس جانسون شهردار لندن در پاسخ به اعتراضات رانندگان تاکسي در لندن گفته است: اجازه دادن به 26 هزار تاکسي براي حرکت در مسير ويژه بازيهاي المپيک ازبين بردن ارزش مسير ويژه بازيهاي المپيک است و علاوه براين نمي توان به سرعت ورزشکاران را سريع جابجا کرد.
برچسب ها: تاکسی ، لندن ، اعتراض ، خودرو ، cabbies ، london
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار