مشاور وزير راه وشهرسازي گفت: فصل پاييز بسياري از نقل وانتقالات مسكن انجام شده واوج ركود خريد فروش مسكن است.

مقداد همتي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با ابراز اميدواري از تثبيت قيمت مسكن در نيمه دوم سال جاري ، گفت: بيشترين التهاب بازار مسكن در تابستان است و با ورود به فصل هاي ديگر از اين ميزان التهاب كاسته خواهد شد.

وي  با اشاره به اينكه در فصل پاييز بسياري از نقل وانتقالات مسكن انجام شده است گفت: فصل پاييز اوج ركود خريد فروش مسكن است.

مشاور وزير راه و شهرسازي در ادامه توضيح داد: با افزايش عرضه مسكن مهر در شهرهاي همچون هشتگرد ،پرديس، پرند ، انديشه منتظر تثبيت و كاهش اجاره بها وخريد وفروش باشيم.

خريد وفروش مسكن مهر عواقب خوبي ندارد

وي  با بيان اينكه هرگونه خريد و فروش مسكن مهر به هر صورت ممنوع است گفت: هر گونه خريد فورش مسكن مهر اعم از 99 ساله  و يا خود مالكي تا زماني كه سندي صادر نشده ويا ضوابط آن مشخص نشده است ممنوع مي  باشد.

همتي با اشاره به اينكه خريد و فروش مسكن مهر توسط خريداران و فروشندگان عواقب بسيار بدي را براي متخلفان در پي دارد گفت : بسياري از افراد به تازگي اقدام به خريد و فروش قرار داد و پيش فروش مسكن مي كنند كه با اين قضيه برخورد قانوني انجام مي شود.

مشاور وزير راه و شهر سازي خاطر نشان كرد: تا زماني كه ضوابط معاملات مسكن مهر مشخص نشده و سندي براي مسكن هاي مهر صادر نشده است در تمامي استان هاي كشور خريد و فروش مسكن مهر ممنوع است./س
برچسب ها: خرید ، فروش ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار