روزنامه نگار حقیقت‎یاب و خبرنگار سابق سي‌ان‌ان مي‌گويد رسانه‌هاي امريکا با بدگويي مداوم و گسترده از ايران، امريکايي‌ها را به سوي تائيد درگيري بالقوه با تهران مي‌کشانند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، امبر ليون امروز دوشنبه در مصاحبه اختصاصي با پرس تي‌وي تصريح کرد:«مردم امريکا به طور مداوم در معرض گزارش‌هايي قرار دارند که به اهريمن سازي از ايران مي‌پردازد. منظورم اين است که اخبارهاي شبانه، روزنامه‌ها، وب‌لاگ‌ها و خروجي‌هاي خبري مملو از اين نوع گزارش‌هاست.»

ليون افزود:«من با چند روزنامه نگار و کارشناس صحبت کرده‌ام تا به اين نتيجه رسيدم که ما اين‌بار در حال کشيده شدن به سوي يک درگيري بالقوه هستيم. همان‌طور که مي‌دانيد به جاي عراق، ايران قرار گرفته و عامه مردم امريکا هم با تبليغاتي تغذيه مي‌شوند که به طور مستمر در حال اهريمن سازي از ايران است و همان‌طور که مي‌بينيد درباره ساير رويدادها نظير بحرين پنهان‌کاري مي‌شود و اين مساله تعدادي از ما را از اين نگران کرده که جامعه (امريکا) با اين تبليغات تغذيه مي‌شود تا به تاييد يک درگيري ديگر با ايران کشيده شود.»

وي خاطرنشان کرد:« بنابراين شما پوشش يکسان موارد هولناک نقض حقوق بشر در بحرين و عربستان سعودي را شاهد نيستيد.»

اين روزنامه نگار اواخر مارس ۲۰۱۱ به منظور ساخت يک مستند يک ساعته که اهميت رسانه‌هاي اجتماعي و فنآوري را در بهار عربي به تصوير مي‌کشيد، به بحرين اعزام شد.

در اين مستند وحشيگري و روحيه تهاجمي نيروهاي رژيم بحرين علیه شرکت‌کنندگان در اعتراضات مسالمت آميز در اين کشور در معرض نمايش گذاشته شد. مستند يادشده به صورت داخلي در امريکا پخش شد ولي بخش بين‌المللي سي‌ان‌ان به دلايل مرموزي از پخش آن خودداري کرد.
برچسب ها: ایران ، جنگ ، خبرنگار ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار