سمينار و كارگاه آموزشي تخصصي سامانه مكانيزه يكپارچه نظام پژوهش و فناوري صنعت نفت ( CPMIS) با حضور مديران ارشد پژوهش و فناوري وزارت نفت و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری و دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي شود.

محمد ابراهيم شفيعي مديركل امور فناوري معاونت پژوهش و فناوري وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: مكانيزه كردن فرآيندهاي مربوط به تعريف و تصويب طرح‌ها و پروژه‌هاي پژوهش و فناوري صنعت نفت (جاري و آتي) در چارچوب تعاريف، مفاهيم و الزامات مندرج در نظام‌نامه پژوهش و فناوري و هدايت و همچنين كنترل و نظارت هوشمند بر فرآيند اجرايي همه طرح‌ها و پروژه‌ها از مرحله نياز‌سنجي، انجام پژوهش در مرزهاي دانش، ارتقاء و توسعه فناوري بر پايه دانش فني، طراحي و ساخت مبتني بر مهندسي پايه تا مرحله تجاري‌سازي و توليد انبوه محصول، از اهداف عملياتي سازي سامانه يادشده در سطح صنعت نفت است.

وی با تاکید براین که  وزارت نفت مكلف است گزارش هاي مربوط به پروژه هاي پژوهش و فناوري را به صورت دوره اي، به شوراي عطف و معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ارائه دهد افزود: با توجه به هماهنگي هاي وزارت نفت و شوراهاي عطف و معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري قرار شده تا از اين پس گزارش هاي مربوط به پروژه هاي پژوهش و فناوري صنعت نفت به صورت سيستمي از طريق سامانه  ( CPMIS) به سامانه هاي دو شوراي يادشده ارجاع داده شود.
 
مديركل امور فناوري وزارت نفت گفت: شركت كنندگان معرفي شده از سوي اركان پژوهش و فناوري، گواهي نامه آموزشي دريافت خواهند كرد.
 
 لازم به ذکر است: كارگروه و سمينار يادشده، با حضور مقدم، معاون پژوهش و فناوري وزارت نفت، مديران پژوهش و فناوري چهار شركت اصلي، روساي اركان پژوهش و فناوري و كارشناسان مرتبط،  فردا (سه شنبه، 18 مهر) برگزار می شود.

برچسب ها: آموزش ، سمینار ، نفت ، مکانیزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار