انگلیسی ها روز یکشنبه(هفته آینده) در اعتراض به تدابیر سختگیرانه دولت تظاهرات می کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه سی ان ان ؛ هزاران نفر از اعضای اتحادیه های کارگری در انگلیس در نظر دارند در اعتراض به تدابیر سختگیرانه دولت این کشور و کاهش هزینه های دولتی در لندن تظاهرات کنند.

دولت انگلیس همچنین در نظر دارد از برخی از برنامه های کمک رسانی و مشاوره روانی در برخی مناطق فقیر که سابقه خشونت های دسته جمعی را نیز دارد صرف نظر کند.

تدابیر سختگیرانه دولت انگلیس همچنین شامل کاهش حقوق کارکنان بخش خدمات عمومی و خدمات رفاهی نیز می شود. با این حال دولت انگلیس می گوید تدابیر سختگیرانه اقتصادی تنها راه مقابله با بدهی های دولتی و حفظ اعتبار در بازارهای بین المللی، تدابیر سختگیرانه است.
با این حال مخالفان دولت انگلیس می گویند این تدابیر شهروندان را با فشارهای طاقت فرسایی روبرو می کند؛ اد میلیبند رهبر حزب کارگر در انگلیس می گوید این راهی است که جواب نداده است و باید این راه را تغییر داد.

با این حال این تدابیر فقط هزینه های اجتماعی در پی نداشتند؛ به گفته کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول، تدابیر سختگیرانه اقتصادی در اروپا بسیار بیشتر از آنچه که تصور می شد تاثیر منفی گذاشته است. شکی نیست که انگلیس نیز از این مساله در امان نیست؛ صندوق بین المللی پول با کاهش پیش بینی رشد خود از اقتصاد انگلیس، آن را برای سال دو هزار و دوازده، شش دهم درصد و برای دو هزار و سیزده، سه دهم درصد دانسته است. این آمار به این معناست که اوضاع برای شهروندان انگلیسی بدتر نیز می شود.
برچسب ها: انگلیس ، اقتصاد ، وخامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار