عضو هیئت مدیره ی اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر گفت: با خلق آثار هنری و بومی ایرانی ضمن ارزآوری و اشتغالزایی، می توان به شکستن سد تحریمها، و جنگ در جبهه اقتصادی پرداخت.


مسعود عطاریان، عضو هیئت مدیره ی اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان لزوم توجه به صنعت طلا و جواهر کشور اعلام کرد: این صنعت در زمان تحریم می تواند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.


وی با اشاره به اهمیت و توجه مقام معظم رهبری به موضوع "اقتصاد مقاومتی" اظهار داشت: در اجرا و انجام سیاست اقتصاد مقاومتی بیشترین نقش را بخش خصوصی می تواند داشته باشد و در این میان بالاترین فعالیت به عهده بخش خصوصی است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران، با توجه به اعلام سیاستهای کلی نظام برای اتکا به اقتصاد بدون نفت خاطر نشان کرد: این اتحادیه توجه و حساسیتهای موجود را بررسی می کند، و ایجاد نمایشگاههای داخلی و خارجی را برای ارز آوری در کشور توسط صنعت طلا و جواهر را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی صنعت طلا و جواهر را هنر بومی ما و آفرینش و خلق آثارروی فلز برشمرد و تاکید کرد: تنها چیزی که می تواند در مقابل زورگویی و گردنکشی غرب بایستد هنر و آثار فاخر است، و نمایش آثار هنر طلا و جواهر ایران ضمن ارزآوری و اشتغالزایی خود تحریم شکن است./ج

برچسب ها: تحریم ، طلا ، جواهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار