کنفرانس بين المللي همبستگي با اسراي مظلوم فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي دسامبر آينده در بغداد برگزار مي شود .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري نهرين عراق، قيس العزاوي نماينده دايم عراق در اتحاديه عرب در دومين نشست کميته هماهنگي و مقدماتي کنفرانس بين المللي همبستگي با اسراي فلسطيني و عربي در زندان هاي رژيم صهيونيستي که روز دوشنبه به رياست هيئت عراقي در مقر اتحاديه عرب  در قاهره برگزار شد ، گفت :« کنفرانس بين  المللي اعلام همبستگي با اسراي فلسطيني در روزهاي يازده و دوازده دسامبر  آينده ( بيست و يک و دو آذر)  به ميزباني بغداد برگزار خواهد شد ».

 الغزاوي تاکيد کرد بغداد بيش از دويست و پنجاه شخصيت عربي و بين المللي را براي شرکت در اين کنفرانس دعوت کرده است تا در آن شرايط اسراي فلسطيني و عربي در زندان هاي  رژيم صهيونيستي و مشکلات و سختيهاي پيش روي آنان مورد بحث و بررسي  قرار گيرد .

نماينده دايم عراق در اتحاديه عرب تاکيد کرد هزاران فلسطيني از جمله زنان و کودکان و اتباع کشورهاي عربي در اسرائيل زنداني هستند و در شرايط انساني نامطلوبي قرار دارند .     
        
قيس العزاوي ابراز اميدواري کرد کنفرانس مهم بغداد بتواند به نتايج خوبي در زمينه  بهبود اوضاع فلسطيني ها  در زندان هاي اسرائيل  دست يابد .              

برچسب ها: بغداد ، کنفرانس ، اسرا ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار