بیشتر زخمیانی که به بیمارستانهای غزه منتقل می شوند غیرنظامی هستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الجزیره ؛ اگرچه طی ساعات اخیر حملات اندکی کاهش یافته است اما در طول شب گذشته این حملات بسیار شدید بود و هواپیماهای رژیم صهیونیستی مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند. شمار تلفات و قربانیان این حملات به شدت در حال افزایش است و به گفته منابع بیمارستانی حدود چهل نفر در این حملات جان خود را از دست داده اند.

در حمله ای که در رفح در جنوب غزه روی داد پنج نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز در حمله ای دیگر در منطقه مغازی در مناطق مرکزی غزه کشته شدند.

 همزمان اسراییل ادعا می کند در حال هدف قراردادن تاسیسات تسلیحاتی حماس است. اسراییل ادعا کرده است که نود درصد از تاسیسات تسلیحاتی و توان تهاجمی حماس را هدف قرار داده است، با این حال به نظر نمی رسد این ادعا صحت داشته باشد زیرا توان موشکی حماس در واقع متحرک است و نیروهایی که حملات راکتی به اسراییل صورت می دهند به راحتی قادر به تغییر محل و حمله به اسراییل از مناطق مختلف هستند.

 مردم غزه استفاده از خودروها را متوقف کرده اند زیرا پمپ بنزین های این منطقه فاقد سوخت برای عرضه هستند. همچنین مردم غزه به شدت در حال ذخیره مواد غذایی هستند زیرا به نظر می رسد که اسراییل در تدارک برای عملیات نظامی برضد غزه است.

ذخیره خون بیمارستانها غزه در حال اتمام آن است مسئولان بیمارستانی غزه خواستار اهدای خون شده اند. همچنین ذخایر مواد ضروری پزشکی از جمله دارو و تجهیزات درمانی در حال اتمام است و مسئولان غزه به شدت نگران این مسئله هستند. زیرا در صورت آغاز هر گونه عملیات گسترده رژیم اسراییل شمار بیشتری از زخمیان به بیمارستانها منتقل خواهد شد. مسئولان فلسطینی تاکید می کنند بیشتر قربانیانی که به بیمارستانهای غزه منتقل می شوند، غیرنظامی هستند و در حال حاضر این بیمارستانها از همه نظر در مضیقه قرار دارند.
برچسب ها: زخمی ، بیمارستان ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار