استاندار تهران گفت: لازمه تنظيم و حرکت به سمت بازار متعادل، يکي کردن حرف و عمل مسئولان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، تمدن استاندار تهران در همايش تخصصي اصناف که صبح امروز در ساختمان مرکزي شوراي اصناف برگزار شد با بيان مطلب بالا گفت: براي اينکه در بازار به يک ثباتي برسيم نيازمند آن هستيم که حرف و عملمان را يکي و هماهنگ کنيم.

وي افزود: در حال حاضر کوچک ترين حرف و موضع گيري مسئولين تنظيم بازار بر شرايط بازار کشور تأثير مي گذارد و اين امري است که بايد مورد توجه مسئولين ذيربط قرار گيرد.

وي با اشاره به اينکه اظهارنظرهاي متناقض در خصوص وضعيت بازار، بازار را دچار تنش مي کند اظهار داشت: اينکه يک روز بگوييم فلان کالا گران مي شود و روز ديگر مردم از زبان کس ديگري بشوند که آن کالا گران نمي شود اين اظهار نظرها موجب تنش و به هم ريختگي بازار به ويژه بازار کالاهاي اساسي مي شود.

استاندار تهران با تاکيد بر تنظيم بازار آخر سال اظهار داشت: زمان زيادي براي تنظيم و تأمين بازار شب عيد نداريم و من به اصناف کشور پيشنهاد مي کنم که ظرف 15 روز آينده بسته چگونگي تأمين و تنظيم بازار شب عيد را ارايه دهند.

وي ادامه داد: البته در بخش اقلام پرمصرف نظير گوشت قرمز، مرغ و ميوه ذخيره سازي هاي بسيار مناسبي در استان تهران صورت گرفته که نشانگر اقدامات دولت براي تنظيم بازار شب عيد مي باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار