زندگي زير خط فقر بسياري از مردم فرانسه

بيش از چهارده درصد مردم فرانسه با وجود شاغل بودن زير خط فقر زندگي مي کنند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلويزيون فرانسه ؛ هم اکنون بيش از چهارده درصد مردم فرانسه زيرخط فقر زندگي مي کنند. نخست وزير فرانسه طرح هاي جديد دولت را براي مقابله با فقر نظير تامين محل سکونت براي افراد بي خانمان و کمک به طبقه متوسط براي تامين مسکن تشريح کرد.اين در حالي است که حدود نه ميليون نفر از مردم فرانسه با وجود شاغل بودن، با درآمد کمتر از نهصد و شصت و چهار يورو در ماه زندگي مي کنند. اين رقمي است که طبق آمار سال دو هزار و ده به عنوان خط فقر در نظر گرفته شد. 

آنتوني روژه جوان بيست و چهار ساله اي است که در ازاي بيست و هشت ساعت کار در هفته، ماهيانه هشتصد يورو دريافت مي کند.اين درآمد براي تامين هزينه هاي آنتوني، همسرش و فرزندشان کافي نيست. طبق آمار شش و دو دهم درصد از افراد داراي شغل در فرانسه هم فقير هستند.

فردريک اورتو نيز مرد چهل و شش ساله اي است که به همراه چهار فرزندش زندگي مي کند و ماهانه هزار و دويست يورو درآمد دارد. وي فقط با کمک هاي اجتماعي مي تواند هزينه هاي زندگي خود را تامين کند. وي يک بار در هفته براي دريافت مواد غذايي رايگان مراجعه مي کند. شمار افرادي نظير فردريک طي دو سال گذشته در فرانسه به شدت افزايش يافته است.
برچسب ها: فرانسه ، فقر ، شاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار