در حمله افراد مسلح به نيروهاي ارتش لبنان دو تن از نيروهاي ارتش کشته شدند در پی وقوع این حادثه ارتش لبنان با صدور بيانيه اي درباره کمک به فرار مهاجمان مسلح هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار ، در حمله افراد مسلح تحت تعقیب به نیروهای ارتش لبنان در منطقه عرسال دو تن از نیروهای ارتش کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند و حال برخی از مجروحان این حادثه وخیم است.

وی افزود: خانواده های مجروحان این حادثه برای کسب اطلاع از حال فرزندانشان به این بیمارستان آمده اند و اوضاع در مقابل بیمارستان متشنج است.

ارتش لبنان پیرامون بیمارستان دانشگاهی بعلبک حلقه امنیتی تشکیل داده و در اطراف بیمارستان محل های ایست و بازرسی ایجاد کرده است.

اوضاع در شهر عرسال تقریباً آرام است .ارتش لبنان برای کنترل اوضاع این شهر تدابیر امنیتی اتخاذ کرده است.

گفته می شود ارتش لبنان طی ساعت های آینده برای دستگیری افراد مسلح تحت تعقیب عملیات می کند.

فرماندهی ارتش لبنان در خصوص درگیری های شهر عرسال بیانیه ای صادر کرد و در آن به افرادی که در فراری دادن مهاجمان مسلح کمک کنند، هشدار داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار در این بیانیه آمده است، نیروهای ارتش لبنان که برای دستگیری یکی از افراد تحت تعقیب در حال گشت زنی در اطراف شهر عرسال بودند به یک کمین بر می خورند و میان نیروهای گشتی و افراد مسلح درگیری رخ می دهد.

این بیانیه می افزاید: نیروهای زیادی از ارتش به منطقه درگیر اعزام می شوند و یک حلقه امنیتی در اطراف این محل ایجاد می کنند.

فرماندهی ارتش لبنان از ساکنان شهر عرسال درخواست کرده است برای دستگیری این افراد مسلح با ارتش کاملاً همکاری کنند.

همچنین در این بیانیه آمده است، ارتش با هرگونه تلاش برای پنهان کردن و یا خارج کردن این افراد مسلح از کشور، برخورد جدی خواهد کرد و افرادی که دست به چنین کاری بزنند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.
برچسب ها: حمله ، مسلح ، ارتش لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار