هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی نتایج قطعی و نهایی بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی تهران را اعلام کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران، هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی با توجه به برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی در روز چهارم اسفند ماه سال جاری و به دنبال اجرای ماده 15 آیین‌نامه انتخابات، اسامی و جزئیات مربوط به نامزدهای تایید صلاحیت شده این انتخابات را در تهران اعلام کرد.

در مجموع صلاحیت 131 نفر برای حضور در این دوره از انتخابات مورد تایید قرار گرفت که از این تعداد 114 نفر مرد و 17 نفرزن هستند.

بر اساس این گزارش، در گروه پزشکی 79 نفر به دور نهایی راه یافتند که از این تعداد 6 نفر زن هستند. همچنین 19 نفر از گروه داروسازان انتخاب و 14 تن از گروه دندانپزشکی انتخاب شدند که از این تعداد یک نفر زن است. 2 نفر از گروه علوم آزمایشگاهی در انتخابات آتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که یک نفر از آنان زن است.

همچنین 11 نفر نیز در رشته‌های پروانه‌دار انتخاب شدند که سه نفر زن هستند. در گروه مامایی نیز شش نفر مورد صلاحیت قرار گرفته و در دور نهایی انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند./ع2

برچسب ها: نامزد ، انتخابات ، نظام ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار