مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از تشکیل تعاونی های تخصصی در استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، یونس فاتح افزود: با تشکیل و راه اندازی شرکت تعاونی های تخصصی در استان با امکان سنجی در مباحث تخصصی برخی امورات به این تعاونی ها واگذار خواهد شد.

وی بر ضرورت توجه جدی به تخصصی نمودن فعالیت ها و فرآیندها تاکید نموده افزود: باید در تمامی حوزه ها به سمت تخصصی کردن برنامه ها ورود پیدا کنیم.

فاتح با اشاره به ظرفیتهای موجود در روستاها و شهرها گفت: با آموزشهای تخصصی ویژه روستاها می توان برخی از اقدامات و امورات مربوط به عمران و آبادانی روستاها را از طریق این شرکتهای تعاونی به شرکت تعاون عمران روستاها واگذار گردد که اجرای این امر نیازمند همکاری شورای شهر و روستا است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت و حضور همه جانبه مردم در تمامی عرصه ها گفت: باید ازتمامی ظرفیتها استفاده گردد و باید مردم در صحنه کار و عمل سهم خود را در توسعه استان ایفا کنند.

وی ادامه داد: فرهنگ کار در کشور به یک وفاق ملی تبدیل شده است و آذربایجان سرافراز در این راستا به یک خیزش بزرگ علمی در کشور تبدیل و وارد شده است.

وی فعالیت تعاونی های پژوهشی را در توانمندسازی جوانان بسیار باارزش توصیف نموده خاطر نشان کرد: باید خروجی مهارت آموزی به مهارت حقیقی تبدیل گردد و از این ظرفیت در جهت توسعه همه جانبه استان و توسعه تفکر کارآفرینی در تمامی بخشها و حوزه های عملیاتی استفاده نمائیم.

برچسب ها: تعاون ، تخصص ، ضرورت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار