با توجه به استقبال دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاههاي علوم پزشكي كشور و عدم دريافت منابع از سوي برخي از شركت كنندگان، ثبت نام در بخش كتبي جشنواره هاي قرآني تمديد شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ حسين همتي سرپرست مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اعلام اين خبر افزود: چهارم ارديبهشت ماه زماني بود كه پيش از اين براي برگزاري بخش كتبي جشنواره هاي قرآني در رشته هاي تفسير و ترجمه اعلام شده بود كه با توجه به روند افزايشي ثبت نام ها و عدم دسترسي بعضي از شركت كنندگان به منابع بر آن شديم تا زمان برگزاري آزمون را به روز 25 ارديبهشت ماه موكول نماييم .

وي افزود: در اين دوره در مرحله دانشگاهي در رشته ترجمه سوره هاي نور و مومنون با ترجمه استاد محمد مهدي فولادوند و در تفسير سوره هاي عصر و كوثر اثر استاد علي صفايي حائري انتخاب شده است و بازخورد خوبي هم از سوي دانشگاهها داشته است.

 سرپرست مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: در مرحله كشوري هم ما در بخش تفسير منتظر تشكيل جلسه انتخاب محتواي جشنواره ملي قرآن هستيم تا بتوانيم دانشجويانمان را براي جشنواره ملي حفظ آماده نماييم و پيشنهاد ما براي اين جلسه كتب استاد صفايي و به طور مشخص كتاب صراط كه مشتمل بر تفسير سوره ي حمد است مي باشد.

وي درباره ميزبان و زمان برگزاري مرحله كشوري جشنواره هاي قرآني گفت: با توجه به اينكه امسال انتخابات رياست جمهوري در پيش است و هنوز زمان امتحانات دانشجويان براي ما مسجل نشده است منتظر اعلام نظر مراجع ذيربط هستيم تا كارها را پيش ببريم.

دبير جشنواره هاي قرآني وزارت بهداشت گفت: البته ما براي چند حالت متصور برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده ايم كه اميدواريم تا يكي دو هفته آينده تعيين تكليف جشنواره صورت پذيرد./ح
برچسب ها: ثبت نام ، جشنواره ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار