وزير راه و شهرسازي از کم کاري وزارت نيرو، آموزش و پرورش، نيروي انتظامي در همکاري مسکن پرديس انتقاد کرد و گفت تمامي بار ساخت مسکن مهر بر دوش مردم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي نيکزاد در مراسم بازديد از پروژه‌هاي مسکن مهر با انتقاد از کم کاري در ساخت پروژه‌هاي مسکن مهر گفت: تمامي پيمانکاران و مسئولان وزارت نيرو، آموزش و پرورش بايد در جهت حمايت از پروژه‌هاي مسکن مهر همکاري کنند.

وي ادامه داد: تاکنون وزارت آموزش و پرورش، نيروي انتظامي، وزارت نيرو کمترين کمک را در پيشرفت پروژه‌هاي مسکوني  انجام داده‌اند.

نيکزاد در ادامه تصريح کرد: وزارت آموزش و پرورش بايد در اين مناطق براي مردم مدرسه بسازد و نيروي انتظامي بايد در ساخت پايگاه همکاري کند.

وزير راه و شهرسازي در ادامه اظهار داشت: نمي‌شود تمامي هزينه‌هاي بر دوش مردم باشد،در حال حاضر آورده متقاضيان از 10 ميليون تومان به 40 ميليون تومان رسيده است.

نيکزاد در ادامه گفت: در شهر جديد پرديس سه سايت، دره بهشت، لواسانات و فاز 9 در دست ساخت است.

وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه ماهانه 10 هزار واحد مسکن مهر در پرند به بهره‌برداري مي‌رسد افزود: در هشتگرد ماهانه 5 هزار واحد افتتاح مي‌شود.

**برنامه‌ريزي براي ساخت سه سايت در مسکن مهر

وي در ادامه يادآور شد: ساخت 45 هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد تا پايان سال به اتمام مي‌رسد و ماهانه 5 هزار واحد به متقاضيان تحويل داده مي‌شود.

نيکزاد در ادامه افزود: در انديشه‌ 4 هزار واحد مسکن مهر تا پايان سال 92 به متقاضيان تحويل داده مي‌شود.

وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه ساخت سه سايت جديد براي متقاضيان در حال بررسي است گفت: متقاضيان مسکن مهر در استان تهران که در نوبت ثبت‌نام قرار دارند به زودي سايت‌هاي جديد معرفي مي‌شوند.

وي در ادامه تصريح کرد: در تهرانسر 2 هزار و 560 واحد مسکن مهر در مرحله ساخت قرار دارد و سايت براي ثبت‌نام متقاضيان تکميل شده است.

نيکزاد در ادامه گفت: با ساخت 2 سايت ديگر در استان تهران تب و تاب استجاري و مسکن فروکش ميکند.

وزير راه و شهرسازي در پيشرفت 60 درصدي مسيرهاي منتهي به شهر پرديس خبر داد و گفت: تونل زير گذر جاجرود در شهر جديد پرديس در مرحله ساخت قرار دارد.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: وزارت نيرو بايد براي زيرساخت‌هاي مسکن مهر در پرديس هر چه سريعتر اقدام کند.
انتهاي پيام/        
برچسب ها: مسکن ، مهر ، متقاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار