مدير شبكه يك سيما گفت : در تلاشيم در انتخاب ميهمانان "مناظره" نظر مردم ملاك باشد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدي فرجي در حاشيه‌ بازديد از  پشت صحنه سريال «گذر از رنج‌ها» اثر فريدون حسن‌پور كه در گيلان ساخته مي‌شود،گفت  مناظره ها مخاطبان خاص خود را  جذب كرده و در آينده نقش مردم در انتخاب ميهمان هاي برنامه پر رنگ خواهد بود . در طول برنامه هاي مناظره مردم از طريق پيامك نظر خود را در باره ميزان مقبوليت سخنان  ميهمانان برنامه اعلام مي كنند .

مدير شبكه اول به همراه تقدس‌نژاد - معاون اداري مالي سازمان صداوسيما - از محل تصويربرداري سريال «گذر از رنج‌ها» در ديلمان سياهكل بازديد  مي كرد . ي در اين بازديد  همچنين گفت: «گذر از رنج‌ها» مانند سريال «از ياد رفته»، كار خوب و ارزشمندي خواهد شد. اين سريال همه حوادث طبيعي و مسائل ارزشمند در زمان قبل از انقلاب و مسائل ارباب رعيتي را به تصوير مي‌كشد . فرجي افزود: ساخت اين سريال با حمايت سازمان صداوسيماست آغاز شده و تمام تلاشمان را مي‌كنيم تا اين سريال ساخته شود.

داستان «گذر از رنج‌ها» كه فريدون حسن‌پور كارگرداني آن را بر عهده دارد، در حال و هواي دهه 20 مي‌گذرد و درباره زني است كه با از دنيا رفتن مادرش متولد مي‌شود، پدر بار ديگر ازدواج مي‌كند . وضع معيشتي سخت اين خانواده موضوع اصلي فيلم خواهد بود ./ي2
برچسب ها: شبکه یک ، مناظره ، فرجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار