دبیرکل حزب عربی دموکراتیک و رهبر علویهای لبنان احضاریه شاخه اطلاعات سازمان امنیت داخلی این کشور برای بازجویی از خود را رد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ؛ «علی عید» تاکید کرد به شاخه اطلاعات سازمان امنیت داخلی اعتماد ندارد. تیتر اصلی چند روزنامه لبنانی از جمله روزنامه های المستقبل و الجمهوریه احضاریه شاخه اطلاعات سازمان امنیت داخلی برای علی عید بود. 

عید گفت:«یک افسر در تماس تلفنی با من از دستور قاضی صقر صقر برای بازجویی از من خبر داد. ما به شاخه اطلاعات سازمان امنیت داخلی اعتماد نداریم. زیرا این سازمان به طور مستقیم به عربستان سعودی و سعد الحریری وابسته است. به همین علت من در بازجویی آن شرکت نخواهم کرد. من برای بازجویی شدن در هر سازمان و نهاد امنیتی لبنان به جز این سازمان آمادگی دارم.» 

وی افزود:«این مسئله ابعاد بسیار خطرناکی دارد و توطئه آنها آشکار است. آنها خواهان به راه انداختن فتنه در لبنان هستند.» 

شاخه اطلاعات سازمان امنیت داخلی لبنان تاکنون اطلاعات زیادی را در اختیار مطبوعات وابسته به گروه چهاردهم مارس قرار داده است. شاخه اطلاعات سازمان امنیت داخلی لبنان پیش از این راننده علی عید را به اتهام دست داشتن در دو انفجار علیه مساجد سنی ها در شهر طرابلس در شمال این کشور بازداشت کرده بود. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار