مشاور وزير ورزش از اختصاص 20 ميليارد تومان اعتبار براي توسعه ورزش همگاني و قهرماني در کشور خبر داد.

بهمن نيکخو مشاور ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: براساس مطالعات کارشناسي و نيز آمارهاي منتشر شده براي توسعه ورزش همگاني بخش خصوصي و نيز توليدکنندگان لوازم ورزشي و همچنين سرمايه گذاران ساخت اماکن ورزشي با مشکلات مالي روبرو هستند.

وي افزود: در راستاي توسعه ورزش همگاني و قهرماني وزارت ورزش و جوانان با اختصاص 20 ميليارد تومان اعتبار در قالب تسهيلات بانکي به سرمايه گذاران و توليدکنندگان لوازم ورزشي کمک مي کند.

وي با تأکيد براينکه اختصاص 20 ميليارد تومان اعتبار براي توسعه ورزش همگاني و قهرماني در کشور براي سال 92 در نظر گرفته شده ، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان سال گذشته نيز با پرداخت 8 ميليارد تومان اعتبار براي توسعه ورزش همگاني، سرمايه گذاران بخش خصوصي در اين زمينه را حمايت کرد.

مشاور وزير ورزش و جوانان تأکيد کرد: يکي از برنامه هاي ويژه اين وزارت خانه توسعه ورزش همگاني و قهرماني در کشور است که براي تحقق اين مهم از هيچ تلاشي فروگذار نمي کند.

نيکخو که در حاشيه برپايي نمايشگاه بين المللي لوازم ورزشي با خبرنکار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: يکي از اهداف برپايي چنين نمايشگاه هايي شناسايي مشکلات و توانمندي هاي بخش خصوصي براي توسعه ورزش همگاني است که بسيار مورد توجه وزارت ورزش و جوانان قرار مي گيرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزارت ، ورزش ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار