این نمایشگاه که با حضور تقريبا ۱۴۰.۰۰۰ شرکت‌کننده از حدود ۱۴۰ کشور جهان برگزار مي شود، فرصت بسيار مناسبي براي رقابت غول هاي تکنولو‍ژي جهان مي‌باشد.

به گزارش خبرنگار  اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،نمايشگاه CES(Consumer Electronics Show) که هر ساله عرصه حضور غول هاي تکنولو‍‍ژي دنيا و ارائه جديدترين و برترين هاي الکترونيکي ست،با توجه به پر رنگ شدن نقش گوشي هاي هوشمند در زندگي انسان ها در سال هاي اخير امسال به عرصه اي مهم براي رويارويي توليدکنندگان گوشي هاي هوشمند تبديل شده است.
 
CES 2014 حتما اتفاقات مهمي را در دل خود خواهد داشت که معرفي جديدترين گوشي هاي هوشمند جزو پر طرفدار ترين اين اتفاقات اتست.در ادامه به بررسي آنچه  در معرفي تازه هاي فناوري تلفن هاي هوشمند رخ خواهد داد مي پردازيم،

جلب توجه بيشتر با صفحه نمایش‌های بزرگ تر:

گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ بعد از معرفی سری Galaxy Note از شرکت سامسونگ تقریباً تمام بازار را در دست گرفته‌اند در نمایشگاه سال ۲۰۱۳ کمپانی Huawei دستگاه Huawei Ascend Mate با اندازه ۶٫۱ اینچی نمایش داده شد.پس از آن ما شاهد گوشی‌های هوشمندی بودیم که دارای صفحه نمایشی بزرگ‌تر از ۵ اینچ بودند.

کمپانی HTC  با معرفي گوشی HTC One با اندازه ۵٫۹ اینچ جزو اولین‌هایی بود که فبلت ها را وارد بازار کردند و سامسونگ و ال‌جی با گوشی‌های منحنی ۵٫۷ و ۶ اینچی به بازار آمدند و نشان دادند که گوشی‌های منحنی هم دارای صفحه نمایش بزرگ تر هستند.

به احتمال زیاد باز هم از کمپانی ها شاهد گوشی‌های هوشمند جدید با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر و ویژگی‌های جالب تری مثل منحنی بودن خواهیم بود.

خيره کنندگي با کیفیت رزولوشن بالاتر:

۲۰۱۴ سالی است که شما قطعا گوشی‌های هوشمند را با رزولوشن عالی تری مشاهده خواهید کرد.
در واقع شنيده ها حاکي از معرفي گوشی‌های هوشمند با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ شنیده می‌شود.

صفحه نمایش‌های منحنی رو به آسمان:

پس از سال‌ها تحقیق و بررسی بالأخره سامسونگ و ال‌جی گوشی‌های منعطف خود را وارد بازار کردند تا جانشینی سریع برای دیگر گوشی‌ها شود.Samsung Galaxy Round و LG G Flex ممکن است فقط در کره جنوبی فقط موجود باشند و به خوبی کار کنند ولی هدف این است که هر دو این گوشی‌ها در سراسر جهان پخش شوند.

چشمگيرترين تحول،پردازنده‌های ۶۴ بیتی محاسباتی و بیشتر:

گوشی هوشمند iPhone 5s اولین گوشی هوشمندی بود که با پردازنده ۶۴ بیتی به بازار آمد. از این تکنولوژی انتظار می‌رود که برنامه‌های چند وظیفه‌ای را با سرعت بالاتر انجام دهد و در پخش ویدیو و ویرایش عکس نیز سرعت عمل بیشتری داشته باشد.به نظر می‌رسد دیگر اکثر گوشی‌های هوشمند با پردازنده ۶۴ بیتی در سال ۲۰۱۴ در بازار باشند.البته باید در نظر بگیریم که برنامه‌ها و سیستم‌عامل‌ها بتوانند پردازنده ۶۴ بیتی را پشتیبانی کنند.

شاید امروزه زمان کمتری طول می‌کشد تا به فناوری مورد نظر برسیم.مطمئنا طولي نخواهد کشيد تا فناوري هاي جديد از نمايشگاه لاس وگاس به دست شما برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار