امروز بارش در غالب مناطق کشور کاهش می یابد و از میزان ابرناکی نیز کاسته می شود و فردا در غرب دریای خزر و جنوب غرب بارش های پراکنده باران تا اوایل ظهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "چهارشنبه نهم بهمن ماه 92" بارش در غالب مناطق  کشور کاهش می یابد و از میزان ابرناکی نیز کاسته می شود و فردا"پنجشنبه دهم بهمن ماه 92" در غرب دریای خزر و جنوب غرب بارش های پراکنده باران تا اوایل ظهر ادامه خواهد داشت.
 
براساس این گزارش، از روز جمعه کاهش قابل ملاحظه دما در نوار شمالی کشور انتظار می رود بطوریکه طي روزهاي جمعه و شنبه کاهش 15 تا 20 درجه دمای هوا در نیمه شمالی کشور و تداوم آن تا روزهای پایانی هفته آینده و روزهاي شنبه و یکشنبه کاهش 10 تا 15 درجه دمای هوا در نیمه جنوبی کشور و تداوم آن تا روزهای پایانه هفته آینده رخ مي دهد.    



لازم به ذکر است، از روز جمعه بارش ها در شمال غرب و سواحل دریای خزر آغاز می شود و همچنین دریای خزر طی این مدت مواج خواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمی ابری گاهی وزش باد  و شهر تهران، قسمتی ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 15 درجه و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر13 درجه بالای صفر است .

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار