مدیرعامل پتروشیمی رازی گفت: اگر قرار است با روش اقتصاد مقاومتی براساس سند چشم انداز یک هزار میلیارد دلار تولید ناخالص ملی داشته باشیم از این میزان 4.1دهم درصد به صنایع پتروشیمی یعنی باید 41 میلیارد دلار تولید ناخالص ملی در پتروشیمی تامین شود.

علی اکبر احمدی دشتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مسیر تعالی در صنعت پتروشیمی یک مسیر مشخص و روشن است که دراین مسیر هدفگذاری تعیین استراتژی خاص لازمه شروع کار است و این موضوع  هماهنگ بودن کلیه توانمندی یک شرکت را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: هماهنگ کردن تمامی توانمندی شرکت قطعا شرکت را به سمت تعالی سوق می دهد این توانمندسازی موجود در سازمان با استفاده از آخرین تکنولوژی و متدها صورت می گیرد.

مدیرعامل پتروشیمی رازی در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی باید از پویایی بیشتری برخوردار است آمادگی کامل برای درگیری با مسایل بیرونی داشته باشد.

دشتی تصریح کرد: اگر قرار باشد ما با روش اقتصاد مقاومتی براساس سند چشم انداز یک هزار میلیارد دلار تولید ناخالص ملی داشته باشیم از این میزان 4.1دهم درصد به صنایع پتروشیمی یعنی باید 41 میلیارد دلار تولید ناخالص ملی در پتروشیمی تامین شود.

وی تاکید کرد: باید از تمامی ارزشها، نیروهای انسانی و دانش و توانمندی و امکانات موجود استفاده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار