"ابراهیم بن سلیمان الربیش" يکی از رهبران القاعده رژيم سعودی را دجال توصيف کرد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یکی از رهبران القاعده رژیم عربستان سعودی را « دجال» توصیف کرد.

 "ابراهیم بن سلیمان الربیش" با انتقاد از قرار گرفتن نام جماعت اخوان المسلمین در فهرست گروه های تروریستی وزارت کشور عربستان تاکید کرد اقدامات اخیر این وزارتخانه مانع جنگجویان القاعده نخواهد شد.

الربیش گفت: اگر خدا بخواهد به کار رژیمی پایان دهد زمینه آن را فراهم می کند.

وی افزود: رژیم آل سعود کاخ سفید را خدای خود می داند. من تصور نمی کردم وزارت کشور جرات کند چنین بیانیه ای صادر کند، اما نقاب ها از چهره این رژیم در حال فروپاشی، برداشته شد. خداوند سرنگونی این رژیم را تسریع کند.

این عضو برجسته القاعده در جزیره العرب خاطر نشان کرد: آل سعود تصور می کند انقلاب ها را به شکست کشانده است و هیچ یک از این انقلاب ها به نتیجه مطلوب نرسید. رژیم آل سعود از پیروزی عبدالفتاح السیسی سرخوش شده است و می خواهد هر کسی را که تهدیدی برای حکومت آل سعود است از بین ببرد.

الربیش گفت: یکی از موارد تمسخر آمیز در بیانیه وزارت کشور سعودی قرار دادن نام اخوان المسلمین در فهرست گروه های تروریستی بود. این اقدام پیامی برای همه گروه هایی است که از بخشی از اصول خود چشم پوشی می کنند. این گروه ها باید بدانند که هر چه هم تغییر کنند، سران کفر هرگز از آنها راضی نخواهند شد. این بیانیه نشان می دهد رژیم های سکولار هرگز با گروه های اسلام خواه مسامحه نخواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابساکی
۰۱:۰۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۳
خدایا به حق قرآن واهل بیت شر دشمنان خدا وپیغمبر یعنی آل سعود، القاعده، اسراییل ومابقی تکفیری ها رابه خودشان برگردان.
آخرین اخبار