بالاخره پس از مدت ها شايعه پراکني سرانجام در بيست و هفتم ماه ميلادي "مي" ال جي از G3 رونمايي کرد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار ال جي از جديدترين تلفن‌همراه خود موسوم به G3 رونمايي کرد.شما کاربران گرامي مي‌توانيد در ادامه ويژگي‌هاي اين محصول را مطالعه کنيد :

جي 3 داراي بدنه‌اي با ابعاد 146.3 در 74.6 در 8.9 ميلي‌متر از جنس پلي‌کربنات است که اثر انگشت روي آن باقي نمانده و مقاومت بالايي دارد.پشت گوشي حالت منحني دارد و باعث مي‌شود راحت‌تر در دست جاي گيرد.


با اولين نگاه به جي 3 نمايشگر 5.5 اينچي آن به چشم مي‌خورد.اين نمايشگر در بين تمام تلفن‌هاي همراه فعلي داراي بالاترين رزولوشن يعني چهار برابر اچ‌دي (2560 در 1440) است.چگالي اين نمايشگر 538 پيکسل بر اينچ است و با شيشه ضد خش گوريلا گلکس 3 محافظت شده است.


گوشي را که برگردانيم ، دوربين سيزده مگاپيکسلي در پشت آن به چشم مي‌خورد.اين دوربين مي‌تواند با کيفيت 4K فيلمبرداري کند.مهمترين ويژگي دوربين جي 3 ، توانايي فوکوس ليزري آن است که فاصله دوربين تا سوژه عکاسي را اندازه گيري کرده و به سرعت روي آن تمرکز مي‌کند.البته فوکوس ليزري فقط اسمي اين قابليت است و در واقع دوربين به کمک امواج مادون قرمز روي سوژه تمرکز مي‌کند.
قابليت ديگر دوربين سيزده مگاپيکسلي اين گوشي ، توانايي لرزشگير دست آن است.دوربين جي 3 با يک فلاش دوگانه LED کمبود نور را جبران مي‌کند.



کيفيت دوربين LG G3

در پشت گوشي بلندگوي آن نيز به چشم مي‌خورد.قدرت اين بلندگو 1 وات است که با قابليت افزايش قدرت ، خروجي آن به 1.5 وات مي‌رسد.


به داخل گوشي نگاهي مي‌کنيم.پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 801 با فرکانس 2.5 گيگاهرتز در آن خودنمايي مي‌کند.اين پردازشگر اطلاعات را خرد کرده و پردازش مي کند که باعث پايين آمدن مصرف باتري مي‌شود.در کنار پردازشگر چهار هسته اي ، پردازشگر Adreno 330 براي پردازش داده‌هاي گرافيکي قرار گرفته است.

ظرفيت رم حافظه داخلي نيز به ترتيب دو و شانزده گيگابايت است که بسته به انتخاب کاربر مي توان ظرفيت رم را به سه گيگابايت و حافظه داخلي را به 32 گيگابايت رساند.البته ظرفيت حافظه داخلي از طريق درگاه ميکرو اس دي تا 128 گيگابايت قابل افزايش است.


قابليت‌هاي ديگر اين گوشي نيز عبارتند از صفحه کليد هوشمند که کلمات را از کاربر ياد مي‌گيرد ، بخش هشداري هوشمند و بخش امنيتي جديد با قابليت هايي همچون غير فعال سازي گوشي از راه دور.


جي 3 با اندرويد 4.4.2 کار مي‌کند.اين محصول داراي باتري 3000 ميلي‌‌آمپري بوده که قابليت شارژ بي‌سيم را دارد.از ديگر قابليت‌هاي آن مي‌توان به پشتيباني از ارتباط نزديک NFC ، شبکه‌هاي اينترنت پرسرعت Wi-Fi ، بلوتوث نسخه 4 و GPS اشاره کرد.اين محصول با نسل چهارم شبکه‌هاي تلفن‌همراه سازگار است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گوشی ، ال جی ، lg g3 ، قابلیت ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
goodarz
۱۵:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
این که فوق العاده است .... قیمت رو بگو داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
ال جی آخرش
Iran (Islamic Republic of)
milad
۲۲:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
قیمتش چنده؟
آخرین اخبار