حضور سوریهای مقیم روسیه و یمن در انتخابات ریاست جمهوری سوریه در سفارت سوریه در این کشور‌ها گسترده بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، حضور سوری‌های مقیم روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سوریه در سفارت این کشور در مسکو گسترده بود.

" ریاض حداد "سفیر سوریه در مسکو گفت :" هر رأیی که به صندوق انداخته می شود همانند گلوله ای است که به سینه هر تروریستی می نشیند که تلاش می کند امنیت کشور و ملت سوریه را از بین ببرد."
فهد کم نقش خبرنگار شبکه سوریه در روسیه گفت سوریها پس از شرکت در انتخابات گفتند شرکت در انتخابات یک نماد است مبنی بر اینکه کشور قطعا بر تروریسم و تروریستها پیروز خواهد شد.

آنها از دلاوریهای ارتش عربی سوریه در جنگ با تروریستها و مزدوران خارجی  قدردانی کردند.

یک سوری مقیم روسیه گفت:" هزار و سیصد کیلومتر راه طی کرده ام تا در انتخابات در مسکو شرکت کنم."

شمار دیگری از سوری‌ها گفتند با شرکت در انتخابات از حق رأی دادن خود استفاده کرده اند.

همچنین شبکه خبری العالم گزارش داد ، کاردار سفارت سوریه در پایتخت یمن تاکید کرد که استقبال سوری‌های مقیم این کشور از انتخابات ریاست جمهوری فراتر از پیش بینی ها بود.

شبکه خبری العالم، صدها شهروند سوری مقیم یمن برای انتخاب رئیس جمهوری کشورشان پای صندوق های رای رفتند. شهروندان سوری ابراز امیدواری کردند که این انتخابات موجب بازگرداندن امنیت و ثبات به کشورشان شود.

سوریها از استان‌های متعدد یمن برای مشارکت در انتخابات به شهر صنعا پایتخت این کشور آمدند. صف های طولانی از رای دهندگان به بیرون از سفارتخانه کشیده و انتخابات تحت تدابیر امنیتی عادی برگزار شد.

"علی عبدالکریم علی" سفیر سوریه در بیروت گفت: آمار دقیقی از تعداد شرکت کنندگان در دست نیست ولی مشارکت رای دهندگان، فراتر از حد تصور و امکانات در نظر گرفته شده از سوی سفارت بود.
وی افزود: ملت با تروریسمی که موجب مهاجرت آنها از سوریه شد، مخالف هستند.

سفیر سوریه در بیروت خاطرنشان کرد که حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سوریه، به مثابه تشییع جنازه سردمداران توطئه ضد این کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار