اکرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دیپلماسی موفق دولت یازدهم در عرصه جهانی قابل تقدیر است

مسئول فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: دیپلماسی موفق دولت یازدهم در طی 10 ماه گذشته قابل تقدیر است.

"حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی" مسئول فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره تحقق شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی با توجه به سالگرد پیروزی وی در انتخابات 24خرداد سال 92 گفت: دولت یازدهم و در رأس آن رئیس‌جمهور توانسته است با تحقق برخی از شعارهای انتخاباتی خود در جهت ایجاد ثبات در جامعه بخصوص در زمینه اقتصاد اقدامات قابل توجهی را انجام دهد.

وی افزود: ظرف این چند ماه شاهد بودیم که دولت یازدهم توانسته است با اتخاذ برنامه‌های مثبت در جهت کاهش نرخ تورم در جامعه وارد عمل شود.

اکرمی خاطرنشان کرد: در ابعاد مختلف همچون سیاست خارجی دولت توانسته است گام جدیدی را در این زمینه بردارد به گونه‌ای که شاهد بودیم ایران هراسی و تهدیداتی که پیش از این در قبال کشورمان وجود داشت در دولت یازدهم از بین رفته است.

وی با اشاره به سفرهای رئیس‌جمهور کشورمان به کشورهای مختلف جهان طی 10ماه گذشته تصریح کرد: دولت یازدهم توانسته است یک دیپلماسی فعال را در عرصه منطقه‌ای ایجاد کند و در جهت مذاکره سازنده با گروه1+5 اقدامات مثمرثمری را انجام دهد.

اکرمی اظهار داشت: امید است دولت با عزم ملی و وحدت و انسجام داخلی در جهت حل مشکلات کشور در زمینه اقتصاد و فرهنگ نیز وارد عمل شود و ما شاهد موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه‌ باشیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: دولت ، اعتدال ، موفق ، فعال ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار