تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق شد با یک گل از سد سوئیس بگذرد و خود را به یک‌چهارم نهایی جام جهانی بیستم برساند. سوئیس با فوتبالی حساب‌شده ۱۱۸ دقیقه دروازه خود را بسته نگهداشت. گل آرژانتین روی پاس دیدنی مسی به ثمر رسید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،آرژانتین، تیم پنجم و سوئیس، تیم ششم در فهرست رده‌بندی فیفا شامگاه سه‌شنبه (اول ژوئیه/ ۱۰ تیر) در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ورزشگاه سائو پائولو به مصاف هم رفتند. این مسابقه با قضاوت یوهانس اریکسون ۱۹۴ سانتی‌متری از سوئد برگزار شد.نیمه دوم این مسابقه را می‌توان از نظر شمار حملات نیمه آرژانتین دانست.














شاگردان آلخاندرو سابِیا بارها تا درون محوطه جریمه سوئیس پیش رفتند و بارها از روی ضربات ایستگاهی یا کرنر فرصت گلزنی داشتند. مسی اولین فرصت گلزنی خود را در دقیقه ۶۸ به دست آورد. زننده تنها گل آرژانتین به ایران از پشت محوطه جریمه با روی پای چپ ضربه سرضرب و سنگینی به توپ نواخت که با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۱۱۸ مسی، ستاره ۱۶۹ سانتی‌متری در پی اشتباه لیشت‌اشتاینر، مدافع سوئیس توپ را گرفت و آن را به دی‌ماریا رساند. او  هم با ضربه پای چپ توپ را دور از دستان بنالیو در گوشه دروازه سوئیس جای داد.سوئیس بلافاصله روی دروازه آرژانتین خیمه زد. حتی دروازه‌بان این تیم هم به محوطه جریمه آرژانتین رفته بود. در دقیقه ۱۲۱ شکیری توپ را روی دروازه رومرو فرستاد. جمایلی که دقایقی پیش به زمین آمده بود، از سه متری و با کمال تعجب توپ را به دیرک عمودی کوبید تا آه از نهاد سوئیسی‌ها و هواداران برخیزد.























انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار