شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی:

نتانیاهو در در مجمع عمومی سازمان ملل به روحانی و عباس پاسخ خواهد داد

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل شامل دو بخش که بخشی از آن در پاسخ به رئیس جمهور ایران و بخشی دیگر در پاسخ به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری العهد خبرنگار شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که نتانیاهو در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل پاسخ " حسن روحانی"  رئیس جمهور ایران و"محمودعباس"  رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را خواهد داد.

 این پایگاه در خبری اعلام کرد که خبرنگار شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی که همراه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم به نیویورک رفته است در سخنانی اعلام کرده است که سخنرانی نتانیاهو در برابر مجمع عمومی سازمان ملل شدیداللحن و حاوی دوبخش می‌باشد: بخشی در پاسخ به "حسن روحانی " رئیس جمهوری ایران و بخشی نیز در پاسخ به "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین.

گفتنی است، پیشتر نیز نتانیاهو گفته بود که در سخنرانی خود در برابر مجمع عمومی سازمان ملل به سخنرانی رئیس جمهوری ایران و محمودعباس پاسخ خواهد داد.

وی در بیانیه ای قبل از سفر خود مدعی شده بود:" پس از سخنرانی فریبکارانه رئیس جمهوری ایران و سخنرانی تحریک آمیز محمودعباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین؛ حقیقتی را که هر شهروند اسرائیلی خواهان بیان آن است در برابر جهان خواهم گفت و در تمامی سخنرانی هایم و دیدارهایم اسرائیل را نمایندگی می کنم و جلوی دروغ ها و تحریفات علیه دولتمان را می‌گیرم."


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار