رسانه های صهیونیستی فاش کردند میان اسرائیل و یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خط پروازی محرمانه‌ای وجود دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه هاآرتص نوشت " بررسی های پیرامون هواپیمای خارجی که در ماه های اخیر در منطقه اصراف فرودگاه "بن گوریون" دیده شد، نشان می دهد که خط هوایی دائمی میان فرودگاه بن گوریون و یکی از کشورهای عربی خلیج فارس وجود دارد.

این گزارش خاطر نشان می‎کند که که از تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود در مراکز اطلاعاتی مشخص شده است که یک خط هوایی ثابت و دائمی میان فرودگاه بن گوریون و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس وجود دارد. 

این گزارش می افزاید: "ارتباط اسرائیل با کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس مساله سیاسی بسیار حساس و مهمی است. چون میان این کشورها با اسرائیل روابط دیپلماتیک رسمی و آشکاری وجود ندارد. به همین خاطر پرواز مستقیمی نیز نباید بین طرفین وجود داشته باشد. اما  تجزیه و تحلیل فنی داده‌های پروازی نشان می‌دهد که این هواپیما از بن گوریون بلند شده و پس از آن چند روزی در یکی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس فرود آمد بار دیگر به سرزمین اشغالی بازگشت. این بررسی ها همچنین مشخص می سازد که این هواپیما به طور ثابت و مستمر در حال تردد میان بن گوریون و این کشور عربی است". 

این گزارش می افزاید این هواپیما متعلق به یک شرکت هوایی خارجی کوچک است که در یک کشور خارجی ثبت شده. این شرکت هواپیماها و کادر و خدمه خود را به تجار در بخش کسب و کار کرایه می دهد. همچنین پروازهای ویژه ای برای شرکت هواپیمایی آلمانی"لوفت هانزا" و "ساس" نروژ و دیگر شرکت های هوایی انجام می دهد.

این گزارش ادامه می دهد " از داده های مجوز هواپیما معلوم می شود ان هواپیما پس از دو روز انتقال به شرکت خارج، بار دیگر در سرزمین های اشغالی بر زمین نشست.این پرواز شامل یک تیم بازرگانی و دو میز و 8 صندلی برای سالن اجتماعات بود".

این گزارش می افزاید "به طور دقیق مسیرهوایی میان بن گوریون و کشور عربی حوزه خلیچ فارس مشخص نیست. حتی اگر این مسیر از سرزمین های اشغالی باشد اما به طور حتم این خط هوایی محرمانه و بی سروصدا کار می کند.

درجواب این افشاسازی روزنامه، سخنگوی شرکت هوایی خارجی مالک این هواپیما گفت "اطلاعاتی که از ما خواسته شد، محرمانه است. زیرا این اطلاعات مربوط به یک مشتری خاص و ویژه است و ما باید این اطلاعات را محرمانه نگه داریم و آنها را فاش نسازیم."



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار