دکتر قاعد امینی گفت: باتوجه به اینکه طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های توسعه‌ای و ارتقاء سطح دسترسی مردم به خدمات مراقبت از سلامت و کاهش بار هزینه‌های مالی از دوش مردم است، بسیج جامعه پزشکی، حمایت همه جانبه از این طرح را در دستور کار دارد.

دکتر روح‌الله قاعد امینی معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بسیج جامعه پزشکی، براساس اهداف استراتژیک خود، همواره به دنبال رخداد چنین عدالتی در حوزه سلامت بویژه در مناطق محروم و کم برخوردار بوده است و تلاش مجاهدین بسیجی جامعه پزشکی در طول سالیان گذشته در برپایی بیمارستان‌های صحرایی، موید این مطلب است. 

وی افزود: اکنون که با تلاش شخص وزیر بهداشت و عنایت دولت تدبیر و امید، اختصاص بودجه مناسب و تا حدودی پایدار به سلامت کشور تحقق یافته است، می‌بایست با همیاری دولت محترم ضمن ارائه راهکارها و راهبردهای مطمئن در زمینه اجرای صحیح طرح، وجود کاستی‌های احتمالی نیز به متولیان امر، گوشزد گردد.

دکتر قاعد امینی ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت، با توجه به اهداف عالیه خود یکی از طرح‌های مورد استقبال بسیج جامعه پزشکی است و آمادگی دارد برای هرگونه همکاری، همیاری و هم‌افزایی در عرصه سلامت کشور، برای تحقق اهداف عالیه طرح تحول، به عنوان یکی از ابزارهای سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی از جانب مقام معظم رهبری، پیش قدم باشد. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.