گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس ، بیست و هفتمین سالروز تشکیل این گردان‌ها را طی مراسمی گرامی داشتند و از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین تقدیر کردند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، در این مراسم که در شهر غزه و در حضور اسماعیل هنیه از مقامات بلندپایه حماس برگزار شد،  ابوعبیده یکی از رهبران گردانهای القسام و سخنگوی این گردانها به سخنرانی پرداخت .

 این عضو گردانهای قسام تصریح کرد ما امروز در مرکز غزه و در جایی که مجاهدان  و قلبهای مخلص جهان سکنی گزیده‌اند ، سخن می‌گوییم . غزه امروز به قطب نمای آزادی و کرامت و الگوی قهرمانی قابل اقتدا در هر جای جهان  تبدیل شده است .

ابوعبیده با اشاره به هتک حرمت صهیونیستها به مسجد الاقصی گفت : ما با سلاح‌های پاک و قانونی خود در برابر اشغالگران خواهیم ایستاد. ما با گذشت بیست و هفت سال از تشکیل این گردانها نه تنها در فلسطین روح جهاد را زنده کردیم بلکه یک نقطه عطف مهم در تاریخ این منطقه از جهان ایجاد کردیم .  جنبش حماس و گردانهای القسام از همان ابتدای تشکیل به خوبی می‌دانسته‌اند که تاریخ چگونه وقایع نگاری خواهد کرد و خود را برای نوشتن با خون و اسلحه آماده کرده‌اند.
 
مقامات حماس و گردان‌های قسام تاکید کردند در برابر طمع ورزیهای رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد و او را مجبور به شکست خواهند کرد. در این مراسم شماری از نیروهای رزمنده القسام به برپایی رزمایش و رژه اقدام کردند .

ابوعبیده در این سخنرانی از همه کشورها  و در راس آنها جمهوری اسلامی ایران و همه  طرفها و کسانی که از مقاومت ملت فلسطین حمایت کرده اند تقدیر و تشکر کرد .





انتهای پیام/

برچسب ها: بین الملل ، گردان ، القسام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
HADI
۰۷:۵۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۳
فلسطین پاره تن اسلام است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
به امیداقامه نمازبه امامت حضرت آقادرقدس شریف
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۰:۲۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
اسراییل را باید نابود کرد و فلسطین دوباره از نوع ساخته شود و قدس شریف باید ازاد گردد.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۲۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
ما عاشق مبارزه بااسرائیل هستیم
Iran (Islamic Republic of)
یار رهبری
۱۹:۲۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
فلسطین قلب مردم شیعه و سنی ایران است
-
عزیز تربت جامی
۱۷:۲۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
زنده باد فلسطین نابود باد اسراییل
آخرین اخبار