"یووال دیسکین" رئیس پیشین سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) گفت: نتانیاهودر حالی ایران را تهدید می کند که نمی تواند با تهدید حماس مقابله کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آحارونوت، دیسکین گفت: رای اسرائیلی ها به احزاب چپ، سبب داعش به طرف بیت المقدس(اشغالی) خواهد شد.

وی افزود: نتانیاهو همان فردی است که شیخ احمد یاسین را آزاد کرد و این موضوع به احیای مجدد و بازسازی حماس منجر شد. رای به چپ ها به  منزله دعوت از داعش است. نتانیاهو فردی است که هزاران نفر از تروریست ها را آزاد کرده است.

دیسکین در ادامه گفت: نتانیاهو فردی است که به جای متوقف کردن روند شهرک سازی تروریست ها را آزاد کرد و ما را به طولانی ترین جنگ بر ضد یک گروه تروریستی  از زمان استقلال کشور وارد کرد. نتانیاهو همان فردی است که ایران را تهدید می کند و این در حالی است که نمی تواند حماس را در غزه شکست دهد و با تهدیدات آن مقابله کند.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۷:۲۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
این احمق تروریست با لفطره بقیه رو تروریست میخونه!!!!
United States of America
رها
۱۵:۱۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
چه عجب یه حرف درست گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
یعنی نتانیاهو خفه شو و در جات بشین . وقتی می خواهی حرف بزنی به اندازه قد و قواره و دهانت صحبت کن . ایرانی ها فوت کنند اسرائیل را باد برده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
باهمه خریتت اینو خوب فهمیدی یووال
آخرین اخبار