برای داشتن کشاورزی مناسب در کشور لازم است علاوه براعطای اعتبارات توجه ویژه ای در قالب حرکتی جهادی صورت بگیرد.

 هدایت الله میر مردادزهی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت :اعتباری که در حال حاضر به بخش کشاورزی تعلق گرفته است طبق مصوبات و شرایط قبلی کشاورزی تعیین شده است.مناسب است طبق شرایط فعلی اعتبارات به این بخش تعلق گیرد.

میرمرادزهی ادامه داد: اگر بخش کشاورزی رونق پیدا کند علاوه بر اینکه صادرات محصولات روند خوبی را طی می کند و همچنین تولیدات داخلی با قیمت مناسب تامین می شود.

وی گفت:اگر  اعتبارات خوبی به این بخش تعلق بگیرد میتوان از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: با در نظر گرفتن تعریفی که از بودجه شده است به  آبیاری تحت فشار توجه خوبی شده است.اما متاسفانه در سایر بخش های بسته حمایتی از تولید مانند کود،سم،بذر و آفت کشها و بسته ی مکانیزه ضعیف عمل شده است.به همین علت گاهی با مشکل گرانی و کمبود محصولات رو به رو می شویم.

میرمراد زهی بیان کرد : باید دانست کشور هایی که به استقلال رسیده اند بخش کشاورزی تقویت شده و قوی دارند و دولت هایشان حمایت و توجه خوبی داشته اند.

عضو کمیسیون کشاورزی در پایان خاطر نشان کرد:نباید به کشاورزی مثل سایر بخش ها نگاه کردباید کشاورزی بهتر و بالاتراز سایر بخش ها از نظر تامین منابع مالی نگاه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار