نخستوزیر رژیم صهیونیستی این اظهارات را در مکالمه تلفنی با اوباما عنوان کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، "مارک رگو" -- سخنگوی نتانیاهو -- در حساب توییتر خود نوشت نتانیاهو در گفت‌وگویی تلفنی با اوباما نگرانی‌های خود را در خصوص توافق هسته‌ای با ایران ابراز کرده‌است. وی در حساب توییتر خود نوشت: "نتانیاهو خطاب به رئیس‌جمهور اوباما: توافقی بر مبنای این چارچوب بقای اسرائیل را تهدید می‌کند."


وی خاطرنشان کرد نتانیاهو -- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی -- به اوباما گفته است این توافق مسیر ایران را به بمب مسدود نخواهد کرد؛ بلکه آن را هموار می‌کند. "رگو" مدعی شد: "این توافق خطر انتشار سلاح هسته‌ای و رخداد جنگی وحشتناک را افزایش می‌دهد."


کاخ سفید اعلام کرد اوباما دیروز هنگام سفر با هواپیما با نتانیاهو صحبت کرد و وی را در جریان آخرین تحولات مذاکرات هسته‌ای و مفاد توافق قرار داد. صهیونیست‌ها پیش از این، توافق هسته‌ای احتمالی ایران را اشتباه و خطرناک ارزیابی کرده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۸:۳۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
ما تمام تلاشمان نابودی کامل رژيم صهیونیستی است که انشاالله بزودی محقق خواهد شد الهم عجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۴
چقدر این نتانیاهو احمق است ، آخر مردک تو نخست وزیر جنایتکار یک رژیم جعلی هستی که سرزمین دیگران را اشغال کرده و ملتی را در سر زمین های دیگر آواره کرده و آن وقت به بقا فکر می کند .
نتانیاهو تو و حامیانت خیلی احمق هستید که به بقا فکر می کنید .
سرزمین فلسطین از آن فلسطینی هاست و قدس متعلق به همه مسلمین است .
آخرین اخبار