برنامه «عصر خانواده» سه شنبه، 22 اردیبهشت با دعوت از محمود براتی نیا، قاضی دیوان عالی کشور به بررسی حقوق آپارتمان نشینی می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو،  تهیه کننده «عصر خانواده» گفت: آپارتمان نشینی امروزه به یکی از درگیری های زندگی به ویژه در کلان شهرهایی مانند تهران، تبدیل شده است و نادیده گرفتن بسیاری از قوانین آپارتمان‌نشینی و تبعیت نکردن از دستورات مدیر ساختمان، بسیاری از مشکلات اجتماعی را به وجود آورده و سبب بروز نارضایتی هایی شده است.

محمد جواد عبدالرحمانی افزود: ژاله صادقیان سه شنبه با دکتر براتی نیا درباره حقوق مالکین آپارتمان‌ها، تخلف از قوانین آپارتمان‌نشینی و مسائلی از این دست گفتگو می کند.  

به گفته وی این کارشناس حقوقی به مخاطبان شبکه دو کمک می­کند تا از همه آنچه که به نام فرهنگ آپارتمان نشینی و رعایت حق و حقوق ساکنین، لازم‌الاجراست، آگاه شوند.

عبدالرحمانی تصریح کرد: این برنامه چهارشنبه، 23 اردیبهشت نیز میزبان سید محسن فاطمی روانشناس و پژوهشگر ایرانی می شود و با او درباره مهارت های زندگی در خانواده به گفتگو می نشیند.

برنامه «عصر خانواده» کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو است که شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 17 میهمان خانه مخاطبان خود می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار