126 نفر در درگیری های تعز کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری العربیه، شبه نظامیان هوادار منصور هادی در استان تعز اعلام کردند در درگیری های چند ساعت گذشته این استان، 126 نفر جان خود را از دست دادند که از این تعداد 85 نفر از نیروهای انصارالله بودند.

همچنین شبکه الجزیره به نقل از شبه نظامیان هوادار عربستان مدعی شد نیروهای هوادار منصور هادی در شرف تصرف کامل شهر تعز و خارج کردن نیروهای انصارالله از این شهر هستند.

از سوی دیگر، شبکه اسکای نیوز عربی اعلام کرد جنگنده های سعودی روز گذشته ساختمان باشگاه افسران شهر حدیده یمن را که محل تجمع نیروهای انصارالله بود، هدف قرار دادند.

این شبکه همچنین اعلام کرد انبارهای سلاح و مهمات انصارالله و یک ساختمان دولتی و پایگاه پدافند هوایی این شهر هدف حملات جنگنده های سعودی قرار گرفت.

در تحولی دیگر، ائتلاف سعودی از کشته شدن دو نفر از نیروهای زمینی عربستان در مرز یمن خبر داد. فرماندهی نیروهای مشترک ائتلاف سعودی روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد "علی مفرح" و "حسن غزوانی" از نیروهای زمینی عربستان در منطقه جازان کشته شدند. همچنین شبکه یمنی المسیره گزارش داد ارتش این کشور پایگاه نظامی "قائم" را در جیزان عربستان هدف حمله قرار داد.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار