وزیر کشور در شهرکرد؛

مقابله و برخورد جدی دولت یازدهم با زمین خواری

وزیر کشور گفت: مقابله و برخورد با زمین خواری در سطح ملی، در دستور کار جدی دولت یازدهم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در سفر به شهرکرد بمناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: مقابله و برخورد با زمین خواری در سطح ملی، در دستور کار جدی دولت یازدهم در کمیسیون مبارزه با مفاسد قرار دارد.

وی با اشاره فعالیت ستاد مبارزه با مفاسد زمین خواری در همه استان های کشور افزود: این مهم با همکاری قوه قضاییه، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های مسئول انجام می شود.

رحمانی فضلی با اشاره به تلاش ها و اقدامات انجام شده و کاهش قابل توجه زمین خواری در کشور اضافه کرد: در حال حاضر روند زمین خواری حتی در مراتع و جنگل ها کنترل شده است.

وزیر کشور تاکید کرد: در مواردی شاهد بودیم که تملک و تصرف های غیر قانونی و یا تغییر کاربری های بدون روند قانونی صورت گرفته بود که با این موضوع نیز به طور جدی برخورد شد.

رحمانی فضلی با اشاره به ضرورت تلاش همگانی برای برخورد با زمین خواری اظهار داشت: باید مردم اجازه سوء استفاده در امر زمین را به برخی دلالان و واسطه گران ندهند.

گفتنی است لباس محلی دختران فرخ شهر استان چهارمحال و بختیاری با نماد عفاف و حجاب هم در حضور وزیر کشور رونمایی شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و برای انجام سفر یک روزه، با استقبال رسمی استاندار و جمعی از مدیران، وارد چهارمحال و بختیاری شد.

ادای احترام به مقام والای شهدای شهرکرد، دیدار با استاندار، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سفیددشت و حضور در شورای اداری استان از برنامه های این سفر اعلام شده است.

هفته اول شهریور، به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.