نمایشگاه گروهی سلف پوستر در فرهنگسرای بهمن برگزار شده است.

احسان میرحسینی برگزارکننده نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بیشتر آثار نمایشگاه «سلف پوستر» توسط دانشجویان بندرعباسی کار شده است. به این ترتیب که دانشجویان گرافیک دانشگاه بندرعباس آثارشان را ارائه کرده و از بین آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب کردم و برای نمایشگاه آماده ساختیم.

وی افزود: در همین راستا من در سایت‌ شخصی خودم فراخوان دادم و از همه آن‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند، چه دانشجو و چه غیر دانشجو دعوت کردم که آثارشان را برای من ارسال کنند و در نهایت منتخب همه آثار رسیده تحت عنوان نمایشگاه «سلف پوستر» برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: بعضی وقت‌ها آثاری که در شهرستان‌ها تولید می‌شود، مهجور مانده و دیده نمی‌شود و هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و استعداد‌های دانشجویان است. هر چند که آثار تنها محدود به کار دانشجویی نیست.

میرحسینی اظهار داشت: سطح کارها در این نمایشگاه‌ یکسان نیست. هم آثار هنرجو و هم آثار اساتید در سلف پوستر به نمایش درآمده و تکنیک‌ها و ایده‌های نو و مختلف در آن بسیار زیاد است.

وی گفت: گرافیست معمولا بعد از گرفتن سفارش پوستر طراحی می‌کند اما در این نمایشگاه هنرمندان دغدغه‌ها و ویژگی‌های شخصی خودشان را در کار نشان می‌دهند.

گفتنی است که این نمایشگاه در فرهنگسرای بهمن میزبان علاقه‌مندان است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار