رژیم صهیونیستی در سال های اخیر تسلیحات زیادی به کشورهای مختلف جهان فروخته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازپایگاه خبری شبکه العالم، "شبکه دو" تلویزیون رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقاتی را در خصوص دست داشتن تاجران اسلحه صهیونیست در درگیری ها و حوادث منطقه ای منتشر کرد. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌های تاجر سلاح در همه درگیری های منطقه حضوری فعال دارند و به تشدید کشتار طرف‌های درگیر کمک می‌کنند.

 پایگاه خبری "وطن" در گزارشی با استناد به شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: "منطقه ای در جهان نیست که درگیری در آن رخ داده باشد؛ اما اثری از سلاح های رژیم صهیونیستی در آن نباشد." نتایج این تحقیقات همچنین نشان می دهد تاجران صهیونیست به یکی از طرفین نزاع یا هر دو طرف سلاح می فروشند.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که تجارت اسلحه وسیله ای برای نزدیک شدن رژیم صهیونیستی به بسیاری از کشورهای جهان  است.  از سوی دیگر، این رژیم از این طریق سود زیادی می برد. 

پایگاه خبری شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد: یکی از مشهورترین قراردادهای فروش سلاح تل آویو، قرارداد فروش اسلحه به اردن بود که بر اساس آن، رژیم صهیونیستی 16 بالگرد نظامی کبری را که در ارتش خود از خدمت خارج شده بود، همراه با 12فروند پهپاد را به اردن فروخت.

بر اساس این تحقیق، مقادیر زیادی از سلاح های رژیم صهیونیستی در یمن رصد شده و برخی گزارش ها حاکی از آن است که تروریستهای سوریه از تفنگ، مهمات، خمپاره، بمب و لباس های نظامی، لباس شبیه به ناظران سازمان ملل و پلاک های تقلبی خودروهای ساخت رژیم صهیونیستی استفاده می کنند.

تحقیقات آمریکایی نشان داد سلاح های رژیم صهیونیستی باعث کشتار شمار زیادی از نظامیان آمریکایی در افغانستان شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
مرگ بر اسراییل کودک کش . درود بر رهبر فرزانه انقلاب و سربازان گم نامی که از میهن اسلامی دفاع میکنند
آخرین اخبار