معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت وجوه آزمون استخدامی به داوطلبانی که واجد شرایط نبوده اند،پس از اتمام کامل فرآیند پذیرش در آزمون خبر داد.

محمد بطحایی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص زمان دقیق پرداخت استرداد وجوه پرداختی به افرادی که واجد شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پروش نبوده اند اما در این آزمون ثبت نام کرده بودند، گفت: مبلغی  برای حق ثبت نام از داوطلبان اخذ شد که این مبلغ براساس ضوابط سازمان سنجش بوده است و بخش عمده آن برای فرآیندهای اجرایی ، طراحی سوال ، حوزه ها به کار گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این فرآیند ادامه دارد، گفت: بخشی از این وجوه هم برای گزینش ، مصاحبه و مواردی نظیر آن در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت .

بطحایی خاطر نشان کرد: پس از طی شدن این فرآیند مبلغ اخذ شده به خزانه واریز می شود و براساس دستورالعمل میان سازمان سنجش کشور و آموزش و پرورش توزیع می شود.

گفتنی است، آزمون استخدامی آموزش و پرورش 27 شهریور ماه امسال برگزار شد و قرار بر این است تا در تاریخی توافق شده بین وزارت آموزش و پرورش وسازمان سنجش وجه ثبت نامی داوطلبانی که واجد شرایط نبوده و در آزمون استخدامی شرکت نکرده اند ، به آنها باز گردانده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار