حسین‌ اکبری مجری تلویزیونی از تغییر رویکرد برنامه «چرا» گفت.

حسین اکبری مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه برنامه «چرا» بزودی به صورت شبانه پخش می‌شود، اظهار داشت: درحال حاضر «چرا» عصر‌های پنج‌شنبه و جمعه‌ها ساعت 9 صبح پخش می‌شود، اما بزودی این برنامه شب‌ها با رویکرد اقتصادی پخش خواهد شد که قصد داریم مسائل اقتصادی را به کودکان آموزش دهیم.

وی در خصوص ویژگی برنامه‌های کودک و نوجوان عنوان کرد: با توجه به اینکه بچه‌های امروز به سمت اینترنت گرایش پیدا کردند و شخصیت‌های انیمیشن‌ مثل بن‌تن و... برایشان جذابیت دارد، متأسفانه شخصیت‌های عروسکی و انیمیشنی برنامه‌های خودمان را کمتر می‌شناسند.

به همین دلیل برنامه‌هایی که برای بچه‌ها ساخته می‌شود باید با استفاده از موسیقی شاد و طرح موضوعات روز مناسب کودکان در جذب کودکان تلاش کنند.

وی در پایان مطرح کرد: در حال حاضر مجریان بسیاری موفق چون داریوش فرضیایی، مهیار مجیب، عمو قناد و... در حوزه کودک و نوجوان داریم و این موضوع نشان دهنده موفقیت برنامه‌های کودک بوده است. برنامه «چرا» نیز بازخورد‌های خوب و مثبتی را از سوی مردم دریافت کرده است. با توجه به اینکه مخاطبان به «چرا» یک حس نوستالژیک دارند اما با وجود برنامه‌های مختلف این برنامه موفق بوده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار