دفتر ریاست‌جمهوری سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مادامیکه تروریسم نابود نشود، هیچ طرح و یا ایده‌ای سیاسی که بتوان آن را اجرا کرد، وجود نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "روسیا الیوم" در خبری فوری به نقل از دفتر ریاست‌جمهوری سوریه اعلام کرد هیچ گونه طرح و یا ایده‌ای سیاسی که بتوان پیش از نابودی تروریسم آن را اجرا کرد، وجود ندارد.

سایت ریاست جمهوری سوریه نوشت: در چارچوب مبانی کلی دولت سوریه، هرگونه راه حل سیاسی که حق حاکمیت دولت، تمامیت ارضی و خون ملت سوریه را حفظ کند و منافع آنها را تأمین کند و مردم سوریه آن را تعیین کنند مورد استقبال دولت خواهد بود.

این اظهارات پس از نظرسنجی‌های صورت گرفته درخصوص سخنان برخی از اعضای هیئت پارلمانی روسیه در دیدار با بشار اسد بیان می شود.

این سایت اضافه کرد: "ولی درخصوص طرح ها و ایده هایی که اخیراً از آن سخن به میان می آید، "بشار اسد" -رئیس جمهور سوریه- بارها در سخنان خود تأکید کرده است مادامیکه تروریسم به طور کامل نابود نشود و تضمینی برای بازگشت امنیت و ثبات به کشور وجود نداشته باشد اجرای هیچ یک از این طرح‌ها و ایده‌ها ممکن نخواهد بود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار